[ * ] [ 3 / b / cp / r+oc / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / fr / hk / lit / mu / tv / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / fa ] [ chan / meta / rcp ] [ szukaj ] [ Chan Wiki ]

/psy/ - Psychologia

Nazwa
E-mail
Temat
Komentarz
Plik
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

Regulamin | TOR | IRC | CyTube | Komturcode | Online: | Aktywne fredy: | Aktywne boardy:

File: 6153a1310838e.vichan.png (22,32 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

 No.116

>byń mną
>mnóstwo hobby, zainteresowań i skilli
>każdy w stopniu takim że mógłbym kogoś nauczyć jak zacząć to robić
>samemu nie umiem wyjść poza ten stopień, czy to będzie coś z kompami, czy jakiekolwiek freetime activity, granie na instrumentach, motoryzacja, elektryka, majsterkowanie rysowanie w paincie jak oekaki tutaj XD
>wiecznie początkujący/średniozaawansowany we wszystko, bo potem mi się nudzi/nie umiem podnieść wyżej swojego skilla
>fake it till you make it nie zawsze zadziała
>za chwilę koniec nauki i tyra, studia się skończą i będę w dupie (bo wypowiedź powyżej odnosi się też do social skillsów XD)

Czy ktoś inny też tak sie czuje?

 No.117

no tez tak troche mam
znaczy znam sie na bardzo duzej ilosci rzeczy w stopni pozwalajacym mi zrozumiec koncept, zalozenia i wartosci wyplywajace z danej aktywnosci, ale jest tez jedna rzecz na ktorej znam sie o wiele bardziej niz na pozostalych xD
a w sumie to moze nawet troche wiecej niz jedna… no w kazdym razie jest ta jedna albo dwie rzeczy w ktorych jestem pro jak chuj i pare innych ktore po prostu znam i praktykuje lub praktykowalem w mniejszym lub wiekszym stopniu
ktory lvl opie?

 No.118

>wiecznie początkujący/średniozaawansowany we wszystko, bo potem mi się nudzi/nie umiem podnieść wyżej swojego skilla

Kompleks neofity /thread

 No.119

Wytrwałość opie,
byle głupi umie nauczyć się naprawy samocohdu w sensie wymiany oleju czy innego gówna ale coś ponad to wymaga więcej czasu samozaparcia i pokonania wkurwów i nudy która sie pojawia po drodze. A potem sie pierdoli cos w stylu talentu lub zdolnosci aby podbić sobie ego.
Ty opie masz chujowe skupienie i slomiany zapał i z tym walcz a bedą profity.

 No.120

>>119
wielu juz to mowilem, ale zaden nie zrozumial tak, zeby cos z niego bylo xD
psy chca byc psami a ludzie chca byc ludzmi, taka juz natura

 No.121

pewnie szybko się uczysz, możesz to przedstawiać jako zaletę. plus kreować się na generalistę, czyli przeciwieństwo specjalnisty: https://pl.wiktionary.org/wiki/generalist

also na 80% masz ADHD
https://www.healthline.com/health/adhd/adult-adhd

> wchodzenie w nowe hobby, siedzenie w nim przez kilka tygodni lub miesięcy cały wolny czas z dużą motywacją, po czym nagle puff, wszystko znika niczym papaj o 21:37

> nieumienie w regularną pracę nad rzeczami, które obecnie cię nie interesują
> odkładanie obowiązków na ostatnią chwilę i zapierdol przed deadlinem
> ciągłe spóźnianie się, bo trudno się zmusić do zebrania się, jak jeszcze jest czas
> [spoiler]przekonanie, że masz niewykorzystany potencjał, który mógłbyś uruchomić, gdybyś się tylko przyłożył; bycie postrzeganym jako zdolny, ale leniwy[/spoiler]

brzmi znajomo?

 No.122

>>121
przeciez to jakies 99% liczba szacowana dzieciakow obecnie

 No.123

>>122

nie sądzę, by 99% dzieciaków łapało jedną dupokanapkę za drugą. to raczej ty powoli - nawet tego nie zauważając - zmieniasz się w starego pierda, który będzie gadał o tym, jakie jego pokolenie było super, a te dzieci obecnie to żadnego hobby, tylko cały czas z telefonem w ręku

 No.124

>>123
zdajesz sobie sprawe z tego, ze zaprzeczasz w tym toscie sam sobie? xD
pomijam juz skrajnie idiotyczny logiczny fikolek na glowe w polowie twojego mózgopierda xDD

 No.125

>>124
szczerze to zupełnie tego nie widzę - ale niech już to reszta anonimowych oceni w swoim sumieniu

 No.126

>>125
PFFF xD
jeszcze bylo cos napisac o milionach sluchaczy to bym zgnil bardziej xD

 No.127

>>126
napisałbym, gdyby nie to, że siedzą tu trzy osoby

 No.128

>>127
to o kim mowa gdy piszesz
>reszta anonimowych
?
protip - nie wiesz o czym mowisz, ale to raczej tak generalnie xD

 No.129

>>128
o tym trzecim (nie traktuj wszystkiego tak dosłownie, seba)

a teraz powiedz mi, jak tu się robi spoilery, bo jestem przekonany, że na vichanie czaksa mój sposób działał i to jest skandal, że starociota weteran nie jest w stanie spoilera zrobić

 No.130

>>129
>sugerowanie ze naprawde myslalem ze mowisz doslownie o liczbie 3 slownie trzy

>jak tu sie robi spoilery

odwiedz swiete miejsce pamieci slynnego acodiniarza plywaka wislanego wyborowego, tam czeka odpowiedz na nurtujace cie pytania

 No.131

>>130
podziękował, anonku :3

 No.132

File: 6154dddf6ab46.vichan.png (10,07 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

Tu op.
Czyli istnieje szansa że jestem ADHD'owcem? Jak dotąd wszystko co mówicie ma mnóstwo sensu w kontekście że kurwa widze to w swoim życiu wielokrotnie, i najlepsze jest to że wiem że tak jest, przeszkadza mi to ale nie umiem tego przeskoczyć bo chuj mi w dupę.
I w dodatku przywiązuję ogromną wagę do detali, czasem nawet dla detalu zignoruję całokształt, czy to może być autyzm? XD Czy po prostu mam pierdolca?

Also "zdolny ale leniwy" to jest całe moje życie w jednym zdaniu.

 No.133

>>132
>przywiazuje ogromna wage do detali
to juz oficjalne opie, jestes pierdolniety, masz ten tzw autyzm tak naprawde to nie masz autyzmu ale masz """autyzm"""
dobre wiesci - mozesz byc w czyms ultra zajebisty, musisz tylko uporzadkowac w sensie usystematyzowac sobie zycie
t. doktor chuja w dupie

 No.134

File: 6154e65e7e593.vichan.png (17,44 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>133
ok dzięki, obrazek dla ciebie anonie

 No.135

>>134
to ja
zgnilem jak skurwesyn xDD

 No.136

File: 6154ecbb3a876.vichan.png (10,44 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>135
nie wiem czy nie tryharduję teraz

 No.137

>>136
zdecydowanie tryhardujesz, ale jako reakcyjny zapisuje xD

 No.138

>>137
dziękuję za docenianie mojego "kunsztu"

 No.139

bo pewnie za dużo rozmawiasz z normictwem, może jeszcze masz hehe fejsika który rozprasza

Ogranicz komunikację internetową do vichana, nie wchodź na fejsa, wykop. Zależy też co robisz bo niektóre rzeczy mają stromą learning kurwę i walisz wtedy głową o ścianę tygodniami aby zrobić progres. Szczególnie na wyższym poziomie.

Broń cię kurwa boże przed kolejnym hobby w tym momencie. Wróć do tego w czym jesteś w miarę dobry, a co przestałeś robić i spróbuj od nowa. Ja tak mam z programowaniem. Rzucam często robotę, najdłużej byłem 2 lata w jednym jednym miejscu bo pierdolca idzie dostać. Czasem przez kilka miesięcy nie dotykam edytora. Ale potem wracam i nakurwiam gdy mana mi się odbuduje.

 No.140

>>139
>Ogranicz komunikację internetową do vichana
oi hui zabrzmialo radykalnie xD

 No.141

>>139
>Rzucam często robotę, najdłużej byłem 2 lata w jednym jednym miejscu bo pierdolca idzie dostać. Czasem przez kilka miesięcy nie dotykam edytora
Jak znajdujesz kolejna? Jak sie wgryzasz w nowy projekt? Masz ten skil ze cie bjoro z obciaganiem? chyba ze to wracam to jakos do tej samej pracy bo tak sprytnie masz ugrane?

 No.142

File: 6156418e621bf.vichan.png (23,3 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>139
>wykop XD

generalnie pojebałem większość tych hobby które mnie już nie interesują żeby się skupić na tych w których coś mi wychodzi i tak to już się żyje

W kwestii komunikacji - na fejsbuniu dziś byłem tylko pół godziny. Spędziłem dużo czasu na gierce online i serialach, na hobby (dwa różne, nie powiem bo stalk) poświęciłem około 3 godzin z pozostałego czasu. Przyszedłem się - trochę pożalić, trochę pochwalić. A co tam u was?

 No.143

>>141
Umiem rozmawiać z biznesem bo freelancowałem i tam głównie z nimi się rozmawia, nie masz middleware w rodzaju kierownika projektu czy jakichś ludzi z marketingu. To chyba główny powód.

W nowy projekt wgryzam się około tydzień, dwa.
ogólnie zawsze mam kilka projektów które próbuję zrobić na własny rachunek(żaden jeszcze nie wypalił xD) a robota dla kogoś to chałtura i przymus

 No.144

File: 6156dd73d1828.vichan.png (7,74 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>143
no czyli jesteś kozak bo masz i sołszel skille i kutzing.

 No.145

>>144
to raczej kwestia doswiadczenia niz sołszel skili
w sensie autyzm to nie brak sołszelskili, autyzm to antysołszelskil xD

 No.151

File: 615a3edf6ac0d.vichan.png (16,46 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>145
Wróciłem z dynamicznego weekendu w trakcie którego nic nie zrobiłem ale nie czuję się z tym źle, to chociaż tyle. Wciąż doom feeling, ale jakby mniej. Dążę do lepszego, przynajmniej we własnej psychice, własnym mniemaniu, jest mi jakoś lepiej ze sobą w głowie swojej, zobaczymy czy faktycznie będzie (oby XD)

 No.152

>>151
powinno chyba byc turu-du tududum

 No.156

File: 615b79de7ae7a.vichan.png (11,01 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>152
może i tak, dla mnie to zawsze były jakby 3 tony, z tym trzecim nieco rozciągniętym.
Mam nadzieję że deska będzie wisiała dłużej, bo lubię rysować oekaki i będę miał swoje prace tutaj i fajnie będzie wtedy. Spędziłem dzień w miare produktywnie, jutro sporo ciężkiej pracy bo semi-gospodarz-sadownik hir, ale nie na tyle żeby wyżyć z płodów swojego ogródka (a szkoda)

Błyszcząca gruszeczka, smacznego.

 No.158

File: 615ccc85eef79.vichan.png (13,96 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

Też was wkurwia że "Ostre" w jednym miejscu ledwo poczujecie, a po "OSTRYM" w innym miejscu wasza dupa nadaje sie do hospitalizacji?
Pozdrawiam, OP

p.s. Skala skowila rucha se do ryja

 No.161

>>158
tryhard

 No.162

File: 615e17743df75.vichan.png (14,67 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>161
To nawet nie było na zasadzie "o kurwa, wezme szatana, o chuj najostrzejsze patrzcie jaki jestem kozak" po prostu lubię jak coś jest lekko pikantne, tak pomiędzy cayenne' a habanero, a to był szatan wcielony XD.

Z dzisiejszych rzeczy to grałem z ziomeczkami na kompe, defeki się zaczęły ale bez pierdolnięcia także jest luz, nic sie nie boje, czuje dobrze człowiek. Jesienne feelsy dają sie we znaki, bo kurwa wstaje rano, a jakby już sie ściemniało, no ale chuj, taka już uroda tej pory roku.

 No.163

File: 615f7b8eaaf29.vichan.png (24,5 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

Kiedy ostatnio byliście w hipermarkiecie anoni?

Troche zjebałem proporcje. W oszą zawsze rozkurwie troche kasy na narzędzia, żarówki, płyn do spryskiwaczy, taśmę, chujwie co ino, mają świetne naczosy tanio, robisz dip i fajnie jest wtedy. Szkoda że w okolicy mi wszystkie oszuomy pozamykali, daleko mi sie nie chce jeździć…

 No.164

kurwa ale tak na /psy/?

 No.165

>>163
A nie maja dowozu online do twojego miasta?

 No.166

File: 6160c1670ffa0.vichan.png (14,12 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>164
no, troche /a na /psy, ale już chuj. Robię z tego moją prywatną samorozwojową/psycholeczącą, jakby sie zeruchało to admion przerzuć na /sr i trudno
>>165
Miasta :x patrz >>156 ogólnie wypizdowie troche mieszkam, n o i już trudno, nie będzie au-czan dla mnie dany.

Jutro praca w sadzie, przygotowania na zime potem sobota wieczur i humor dobry, potem niedziela i popsuty, i tak dzień jak codzień, spróbuję coś zrobić ze sobą jutro, może coś dostarcze nawet

 No.167

File: 6166054eb924a.vichan.png (4,77 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

anoni przepraszam, chwilę się nie odzywałem, fajnie nam dojebali projektów na defekach i śmiesznie jest. Co u was słychać, ruchacie psa jak rucha?

 No.168

>>163
Ja się teraz przeprowadziłem i mam oszą po drugiej stronie ulicy. Czuję dobrze.

 No.173

File: 616741a955e19.vichan.png (5,34 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

>>168
zazdroszcze :/
Musisz mieć dobre życie… z tym auczanem pod chatą.



[Powrót][Do góry] [Catalog] [Post a Reply]
Usuń post [ ]
[ * ] [ 3 / b / cp / r+oc / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / fr / hk / lit / mu / tv / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / fa ] [ chan / meta / rcp ] [ szukaj ] [ Chan Wiki ]