[ * ] [ 3 / b / cp / r+oc / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / fr / hk / lit / mu / tv / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / fa ] [ chan / meta / rcp ] [ szukaj ] [ Chan Wiki ]

Katalog (/lsd/)

Sortuj wg.: Rozmiar obrazków:
R: 10 / I: 1
ile mozna wdupcyć na dobę lorazepamu bez przypexu uzależnienia , nie biorąc wcześniej benzo?
R: 1 / I: 0
nk czy coś się stanie jak po cugu benzo, wezmę aprę?
R: 1 / I: 0
jak ogarnąć benzo
R: 4 / I: 1
Jakie anony znają sposoby na zwiększenie działania benzo.

Wiem że alpra staje się silniejsza w połączeniu z sokiem grepfrutowym, ale co jeszcze wzmaga działanie benzo? alkohol odpada, bo na mnie działa pobudzająco, zamiast mnie uspokoajać.

nk coś poleci, bo ja znam tylko silny napar z melisy. Jakie leki zwiększają siłę benzo, tudzież jakie wgl substancje?
R: 7 / I: 1
Witam na desce /lsd/ poświęconej substancjom psychoaktywnym.
Na desce panuje wolność słowa, jednakże surowo zabroniony jest handel.
Żegnamy się z osobami poniżej 18 roku życia.
Posty powinny być merytoryczne, jest to board tematyczny - gównoposty będą banowane.
Zapraszam również na oficjalny czat deski - kanał #vichan-lsd na sieci 6an.org - tutaj
R: 14 / I: 7
TRIP RAPORT 31.03.2021
>brane przez jakieś 7h mph sniffem co jakiś czas dorzutka razem 70mg
>przerwa 1,5h
>teraz 10mg zolpidemu przy niskiej tolerce
już się dla mnie rozpływa w buzi anoni, pora zapiąć pasy
zarzucam zolpidem a ostatnio mnie ostro poniewiera i odlatuje w krainę magii i wiecznej psychodelii
w tym temacie możecie mi dawać jakieś psychodeliczne rzeczy, będę z wami pisał, ale ostrzegam, że po 30 minutach będzie to niezrozumiała ufnalmowa a potem tkaczomowa awadhawhj___fdashdb
w sumie wiem, że martwo szczególnie o tej godzinie, ale będzie chociaż wisieć jak wstanę heh
R: 3 / I: 0
Jak to jest z tą słynną ketaminą?
W sensie ćpałem hehe ziółko, potem speed, potem duuuużo róóóóóżnych sajko, ale dysocjantów nigdy.
Zawsze lubiłem polecieć grubo.
Jaka dawka keta na pierwszy raz zafunduje mi ultra gruuubą fazę, ale będzie w miare bezpieczna?
R: 8 / I: 0
grzyby fred
wlasnie zamówiłem grzyby i biorę się za pierwszego tripa
1.8g to bedzie ok dawka? zamierzam zrobić herbatkę ale słyszałem od takiej jednej, że wtedy słabiej działa, pewnie bajdurzy bo wszędzie indziej piszą że działa szybciej i mocniej.
https://doubleblindmag.com/how-to-make-shroom-tea-ultimate-mushroom-tea-guide/ -ten poradnik jest spoko? da się to wypić?
jeszcze mam następujące pytania:
-ile razy zalewać żeby wydobyć maks psylocybiny 2,3, 4?
-jak, gdzie i o ktorej porze spędzić tripa bo stara jest w piwnicy a na dworze zimno, trip w pokoju: komp+muzyka będzie ok? co byście polecili

mialem 2 tripy z kwasem i oba były w chuj przerażające ale teraz mam klony więc się nie boję, no i grzyby są podobno mniej badtripogenne od kwasa

pozdro 600
R: 3 / I: 0
co lubicie robić po benzo?
ja skakać
R: 0 / I: 0
bump gdy wysoko
wpierdalata ciastka? ja wpierdalam i jest spaniale dla mnie
R: 1 / I: 0
Są tu alkusy?
Macie jakieś problemy zdrowotne w zw z piciem?
R: 1 / I: 0
śmieszne filmiki z ćpunami i pijakamj fred
R: 4 / I: 0
jak anony radza sobie z alkoholizmem? ja na przyklad sobie nie radze, przyszedlem 2 razy na gazie do roboty i mnie wyjebali
R: 1 / I: 0
w tym fredzie oceniamy substancje w skali od 1 do 10
ja sie wtopie w tlum
R: 0 / I: 0
OFICJALNY WARZELNICZY FRED NITKA ZAPIERDALAJ
Są tu jakieś anony, które trudziły się bimbrownictwem? Są jakieś pomysły jak samemu ulepić destylator samemu? Posiadam elektryczną płytę grzewczą (taką na kabel), chłodnicę laboratoryjną (jak nie wiesz jak to wygląda to sprawdz) i kilka termometrow. Posiadając takie fanty nie chce mi się bulić 1000zl na nowy sprzęt.
Ma ktos tutaj doswiadczenie w tych sprawach?
R: 0 / I: 0

synetza metaamfetaminy

1,3g jodu zemiszano z 1g pseudoefedryny dodano wody, po czym dodano 0,4g czerwonego fosforu (wtedy zaczołwydobywac sie 'biały dym') czasami trzeba zapoczątkowac reakcje ogrzewajac,
ogrzewać nalezy pod chłodnicą zwrotną
po 45 min. na ściankach chłodnicy zbiorą sie kryształki metamfetaminy*HI
R: 6 / I: 0
to jak juz martwa deska niech mnie ktos oswieci na temat dyso roznego rodzaju tu psychodelarz z wieloletnim doswiadczeniem jak 1 raz sprobowalem balona w sensie n20 na kwasie ktory ponoc klasyfikuje sie do dysocjantow to juz do mnie balony zawitaly na kazdego tripa i tu pytanie czy warto probowac tego slynnego kiedys forsowanego dxm dla anonka czy jakies ketaminy z kwasem albo nawet solo bo z tego co czytalem to wiekszosc opisy jak to ktos wjebal gram dxm i gadal z firanka a niekoniecznie mi zalezy na jakichs hehe innych czasoprzestrzeniach po rckach typu 69-5pDmgrinz a troche innym okolopsychodelicznym doswiadczeniu w sensie polozyc sie w milym gronie puscic muzyczke z ladnymi animacjami na jutubie i czuc dobrze czlowiek a nie jakies acodin masters
picnierel
R: 3 / I: 1
robicie coś?